sobota, 23 lutego 2013

Poranne zakupy .... i kupon rabatowy!

Moje późne powroty z pracy przekładają się na zmianę mojego trybu życia. Coraz później chodzę spać i dziś postanowiłam wykorzystać tę chwilę i opublikować posta. Rano przed pracą pojechałam na szybkie zakupy. Kolejna sukienka i kolejna z kolekcji Mohito. Kolekcja wiosna/lato w Mohito w pełni wpasowuje się w najnowsze trendy. Myślę, że wrócę jeszcze kilka razy do tego sklepu w poszukiwaniu czegoś na nowy sezon. Tym razem do mojej szafy trafiła sukienka w delikatnym, pastelowym różu, dziewczęca, prosta, ale można ją "podkręcić" ostrzejszymi dodatkami. Mam nadzieję, że wiosna już niedługo zawita, a ja będę mogła w końcu opublikować ciekawe posty. Dodatkowa informacja: na fanpagu Mohito można znaleźć kupon rabatowy, 25% rabatu na kolekcję, ważny do 28.02.2013r., myślę, że warto skorzystać! Kochani dobranoc :):):) i udanej niedzieli !



1 komentarz: