sobota, 30 listopada 2013

Winter Jacket

kurtka BERSHKA/buty RESERVED/spodnie,bluza STRADIVARIUS/ szalik H&M

Bardzo długo szukałam odpowiedniej kurtki na zimę. Większość z nich to zazwyczaj bezkształtne worki w których czuję się niekomfortowo. Cierpliwość i szperanie po sklepach za wymarzoną zimową kurtką opłaciło się ! Jestem ogromnym zmarzluchem, dlatego też szukałam bardzo, bardzo, ale to bardzo ciepłej kurtki. Musiała również posiadać ogromny kaptur, który w zimne dni będzie bardzo przydatny. No i oczywiście zakrywać wrażliwe miejsca:) według zaleceń mojej babci:) Udało się:) Zimową kurtkę zakupiłam w sklepie BERSHKA. Spełnia ona wszystkie wymogi, a dodatkowo bardzo ładnie się prezentuje. Skórzane wstawki i jasny kolor kurtki to jest zestawienie, które bardzo mi odpowiada. Dodatkowo trzeba zwrócić uwagę, że kurtka ta przyda się również na wiosnę, gdyż jest możliwość odpięcia futrzanej podszewki. To jest to co lubię : ubrania uniwersalne, które będę mogła spożytkować na wiele okazji. Jednak, żeby nie było tak pięknie i cudownie jest jeden minus. Jest to kurtka, która z pewnością nadaje się na codzienne wyjścia, niestety nie jest ona elegancka i nie zastąpi ładnie skrojonego płaszcza. No cóż, w życiu nie można mieć wszystkie, ale należy się cieszyć, z tego co się ma:):):) A czy Wy już macie swoją idealną zimową kurtkę ?


1 komentarz: