sobota, 11 stycznia 2014

Love My Place


 
sweter - Bershka/ zegarek - Michael Kors


Chyba się starzeję, albo tak zimowa aura na mnie wpływa ? Uwielbiam przebywać w domu. Zapalone świeczki, ciepła herbata ( koniecznie z cytryną ! ), ciacho, książka lub jakiś magazyn i co więcej mi do szczęścia potrzeba ? Domowy look? Jeżeli coś takiego w ogóle istnieje. Jak zwykle jestem wyznawczynią zasady, że musi być przede wszystkim wygodnie. Tak się akurat złożyło, że sweter, który mam na zdjęciach jest idealny na jesienne wieczory, nie nadaję się natomiast pod zimową kurtkę. Po prostu nie można go wcisnąć, a ja czuję się jak pościskana kiełbaska. Dlatego też wykorzystałam go do domowego stroju. I tak właśnie zamierzam przezimować, z książką w ręku, z kubkiem gorącego napoju w drugiej ręce w świeżo wyremontowanej sypialni. Uwielbiam swoje mieszkanie! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz