sobota, 26 października 2013

Futrzak !

 kurtka,kamizelka H&M/ spodnie Stradivarius/buty Reserved


 Przykładowe kamizelki futrzane dostępne w sklepach
Stradivarius/ Reserved

Jesienna depresja ? Nie ma mowy!! Jest słonecznie i ciepło jak na tę porę roku. Nie można jednak zapominać o jesiennych akcesoriach. W tym sezonie bardzo popularne są futrzane kamizelki. W większości sklepach możemy dostać właśnie takie wierzchnie okrycie. Ja swojego futrzaka kupiłam dwa lata temu w promocyjnej cenie w H&M. Próbowałam zakładać ją w okresie zimowym pod kurtkę, ale ledwo się dopinałam. Jest to nie zbyt komfortowe rozwiązanie. Dlatego też znalazłam na nią swój sposób. W okresie jesiennym zarzucam ją na skórzaną ramoneskę, która dzięki takiemu połączeniu może mi się przydać nie tylko w lecie. Jest to świetne połączenie, które wygląda bardzo efektownie. Plus jest nam ciepło, a dla mnie "rasowego zmarzlucha" to bardzo ważne! Możemy również taką kamizelkę zarzucić na jakiś sweter, czy nawet na bawełnianą bluzkę, jeżeli pogoda nam na to pozwala. W dzisiejszym poście do futrzanej góry, dobrałam woskowane spodnie, które prezentowałam już wcześniej. Myślę, że taka kamizelka sprawi, że nasz jesienny look będzie ciekawszy, a także praktyczny. Aż chce się przytulić do takiego futrzaka!

1 komentarz: