wtorek, 15 października 2013

YES, I DO !




"Będzie ! Będzie zabawa! Będzie się działo ! I znowu nocy będzie mało. Będzie głośno, będzie radośnie. Znów przetańczymy razem całą noc!!" Refren tej piosenki do tej pory nucę sobie pod nosem.  Był to hit wesela, na którym miałam okazję bawić się w miniony weekend. Fantastyczne towarzystwo, świetna organizacja, kapela, która nie oszczędzała gości przygrywając skoczne utwory, spowodowała, że było to bardzo udane wesele. Nie odbiegając od tematyki bloga chciałam Wam przedstawić mój weselny strój. Postawiłam na klasyczną małą czarną z kolekcji Rihanny dla River Island. Sukienka dość pozorna wygląda jednak bardzo ładnie. Dobrałam do niej buty z Zary ze złotymi kolcami, naszyjnik i kolczyki z motywem złota ze sklepu Centro oraz zegarek Michael Korsa. Tę prostą i klasyczną stylizację podkreślił przepiękny makijaż w wykonaniu mojej przyjaciółki oraz uczesanie. U mnie rozpoczyna się sezon na śluby i wesela, dlatego też na blogu może pojawiać się więcej wpisów o tematyce weselnej. Osobiście uwielbiam takie imprezy ! Pełne emocji, wzruszeń i pozytywnych wibracji. "Yes, I do" - słowa na które czeka się całe życie :)

1 komentarz:

  1. Wyglądałaś rewelacyjnie!
    Pozdrawiam;)
    http://chouette-fashion.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń