niedziela, 28 października 2012

Miś uszatek

Ten post powinien się nazywać : "Jakich  błędów nie popełniać przy robieniu zdjęć!" Nie chciałam już dłużej czekać, na specjalną okazję, pogodę, moment i zrobiłam kilka zdjęć mojego jesienno-zimowego outfitu podczas wypadu na zakupy. Pogoda była paskudna, strasznie lało i jedynym miejscem gdzie mogłam zrobić zdjecia było pod daszkiem sklepu. Niestety, jeden z popularnych hipermarketów w Polsce jest cały niebieski i idelanie zlał się mój kolor płaszczyka z tym sklepem. Mój "fotograf" nagle  się pyta : "Gdzie Ty jesteś?" Także tło, to totalny niewypał.  Ale co mi tam :) Ma być naturalnie i spontanicznie. Na taką okropną pogodę idealnie sprawdza się mój najnowszy zakup : biker boots. Lubię chodzić  na wysokich obcasach, ale wygoda przede wszystkim!  Na chwilę obecną nie rozstaję się z tymi butami, pasują do wielu rzeczy i można z nimi stworzyć fanastyczne stylizacje. I takie ubrania, buty, dodatki lubię najbardziej - uniwersalne, ponieważ są one ponadczasowe i nigdy nie wyjdą z mody. A na głowie czapka - prezent, która jest jednym z moich ulubionych akcesoriów. 

Życzę kochani udanej niedzieli!





czapka - prezencik :*

płaszczyk - Stradivarius

buty - deezee.pl

torba - no name

spodnie - Tally Weijl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz