czwartek, 11 października 2012

Żarty się skończyły !

Dokładnie tak ! Już na dobre zawitała do nas jesień, a rankiem gdy wychodzę do pracy to mam wrażenie, że zima już tuż, tuż. Nawet w radiu taka wiadomość nie umknęła uwadze i słychać nawoływania do ubierania czapek i rękawiczek. Ja jestem osobą ciepłolubną, dlatego też postanowiłam zamienić skórzaną ramoneskę na kurtkę poważniejszego "kalibru". Wygrzebałam skórzaną ocieplaną kurtkę, która zeszły rok przeleżała w szafie, a teraz będzie jak znalazł, zwłaszcza, że skórzane kurtki w tym roku są bardzo modne. Z resztą kiedy nie są ? Kolejny ponadczasowy element garderoby, który tworzy nam cały look, tak jak w tym przypadku, plus brązowe elementy. Zapraszam!


  


  
kurtka - H&M
spodnie - Tally Weijl
torba - no name

apaszka - H&M

buty a'la zakonnica :) - H&M



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz