niedziela, 7 października 2012

Simple is the best

O tej stylizacji wspominałam już w jednym z ostatnich postów. W tym sezonie jesienno-zimowym kolor musztardowy jest jednym z moich ulubionych. Cudownie ożywia każdy outfit. I tak właśnie jest w tym przypadku. Chociaż spotkałam się z negatywnymi opiniami co do tej stylizacji, że za prosta, że nie ma w niej nic nadzwyczajnego to i tak postanowiłam ją opublikować. Dla mnie proste rozwiązania są zawsze najlepsze. Nie zamierzam założyć na siebie masę różnych rzeczy, żeby czuć się w tym przebrana. Moda ma być dla nas, a nie my być więźniami trendów. Do tego prostego outfitu dobrałam moje ulubione buty, które zdecydowanie dodają pazura tej stylizacji. Zapraszam do oglądania i komentowania !







koszula - Bershka

spódnica - Zara

kurtka - H&M

buty - stylowebuty.pl

 

1 komentarz: