niedziela, 30 września 2012

Cała ja !

Zawsze sobie cenię szczerość, naturalność oraz prawdziwość. Właśnie tych cech poszukuję na blogach innych osób. Bardzo lubię odwiedzać  blogi oraz vlogi, które pokazują mi również jaka jest osoba, która je prowadzi. Oczywiście przyjemnie się ogląda piękne blogerki w profesjonalnych sesjach, które wyglądają jak z katalogu o modzie. Często jednak  zastanawiam się ile jest w nich naturalności, szczerości i prawdziwości ? 
Kocham modę i stanowi ona ważny element w moim życiu, jednak nie wyobrażam sobie ubrania czegoś tylko dlatego, że jest modne i czuć się w tym przebrana. Dlatego postanowiłam, że na swoim blogu będę pokazywać nie tylko stylizacje przygotowane specjalnie pod sesję, ale także postaram się umieszczać zdjęcia z mojego outfitu, który mam na sobie na co dzień, gdy jestem na  spontanicznym spotkaniu ze znajomymi, idę do pracy czy jak w tym przypadku wybrałam się do kina. Zamierzam przygotować również sesję właśnie z tą stylizacją ponieważ bardzo podoba mi się połączenie musztardowej koszuli z chabrową spódniczką. Zapraszam na małą zapowiedź przyszłej stylizacji.

Oto ja - naturalna, szczera i prawdziwa






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz