czwartek, 13 września 2012

Idziemy na ryby ?

Kilka dni temu, jak pisałam, miałam przyjemność wybrać się do restauracji Jeff's. Na tę okazję wygrzebałam ze swojej szafy coś, co już nie raz uratowało mi stylizację. Mowa o sweterku rybaka. A konkretniej jest to sweterek o luźnym splocie, który swoim wyglądem przypomina siatkę na ryby.  Uwielbiam kupować ubrania, które mogę zaprezentować na różne sposoby i tak właśnie jest w tym przypadku. Sweter rybaka można nosić na różne sposoby i nadaje się do ubrania na każdą porę roku. Chętnie ubierałam go będąc na wakacjach, zakładając go na strój kąpielowy, dzięki temu miałam oryginalne pareo. Oczywiście sprawdza się on także w sezonie jesienno-zimowym. Wystarczy założyć pod ten sweterek jakiś top czy basic i wygląda się bardzo dobrze. I tak właśnie zrobiłam, a oto cała stylizacja.


 





 kurtka - H&M 

sweterek - Stradivarius

top - H&M

spodnie- Stradivarius

buty - Stradivarius 

torba - No Name


Czy Wy też nie potraficie nic znaleźć w torbie ??


Obecnie w sieciówkach można znaleźć masę takich sweterków. Gorąco polecam zakup takiego sweterka. Obok małej czarnej, porządnych jeansów czy skórzanej kurtki to dla mnie podstawowy element garderoby. 


Sweterki te występują w różnych fasonach, kolorach z mniejszymi lub większymi dziurkami. Jest w czym wybierać.




Pozdrawiam gorąco bo na dworze coraz chłodniej...


 


4 komentarze:

  1. Super te sweterki. Podoba mi się zwłaszcza miętowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super torba, gdzie ją kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torbę kupiłam na bazarku w Warszawie. Tego typu "shopping bag" widziałam w innych miastach, rownież na bazarkach lub w sklepach "no name" w bardzo przystępnej cenie.

      Usuń
  3. mozna ten sweterek ubierac bez topu ? oczka sa mniejwięcej takie jak ten pierwszy sweterk.z gory dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń