niedziela, 16 września 2012

Kapcie lorda i chabrowa sukienka

Jak co roku z przyjściem nowego sezonu projektanci mody lansują nową paletę barw, która powinna zdominować naszą garderobę. W tym roku czeka nas kolorowa jesień, ponieważ barwy jakie są w tym sezonie modne nie pozwolą nam na złapanie jesiennej depresji. Sezon jesienno-zimowy 2012/2013 zdecydowanie będzie należał do czerwieni, a przede wszystkim do jej ciemnego, mocnego odcienia, który przypomina nam wytrawne wino. Następnie nie zabraknie błękitu i to w jego różnych odsłonach, zaczynając od morskiego, a kończąc na przepięknym kobaltowym kolorze. Nie możemy pominąć w naszym zestawieniu klasycznej czerni, a także typowo jesiennej szarości. Jest jeszcze jeden kolor, który bardzo mi przypadł do gustu, a mianowicie jest to kolor musztardowy, który pięknie ociepla jesienny look.


Ja w dzisiejszej stylizacji postawiłam na kolor chabrowy. Korzystając z ładnej jesiennej pogody ubrałam mój świeży onlinowy zakup, a mianowicie buty, które swoim wyglądem przypominają kapcie poczciwego hrabiego. Mowa o  lordsach. Mam nadzieję, że taka  pogada utrzyma się jak najdłużej i, że będziemy się mogli cieszyć piękną paleta barw tej jesieni przypominając tę z pokazów mody. 










sukienka i kurtka - H&M

torebka -Aldo

buty - deezee.pl








2 komentarze: