niedziela, 9 września 2012

Summertime Sadness

Chociaż mija dopiero pierwszy tydzień września, a do kalendarzowej jesieni jeszcze nam troszkę brakuje, to ja już pożegnałam się z latem. Jak co roku na sezon letni wzbogaciłam swoją szafę w szorty, które fantastycznie podkreślają figurę dodoając młodzieńczego wyglądu każdej kobiecie. Występują zazwyczaj w przeróżnych fasonach, różnej długości czy szerokości. Dzięki temu każdy znajdzie dla siebie idealny model szortów. Na pożegnanie ze sezonem letnim chciałabym przedstawić stylizację w której główną rolę odgrywają szorty ChouetteVintage Butik. Jest to młoda marka modowa, która posiada w swojej kolekcji m.in. przepięknie, ręcznie ozdabiane szorty na przeróżne sposoby, czyniąc, każde z nich jedyne i niepowtarzalne. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będę miała możliwość zaprezentowania tej marki.  





koszula -  H&M

szorty - ChouetteVintage Butik

buty - deezee.pl

akcesoria - H&M



 








 

1 komentarz:

  1. Nareszcie jest blog;-)

    Super stylizacja, bardzo mi się podoba! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń